Turoprettelse * = skal udfyldes Turleders navn * Adresse * Postnummer * By * E-mail * Telefon Evt. medleder(e) mail og telefon Eskursionsmål - hvad hedder lokaliteten* Beskrivelse af lokaliteten Hvilket (tidligere) amt holdes turen i * ---AarhusBornholmFrederiksborgFynKøbenhavnNordjyllandRibeRingkøbingRoskildeStorstrømSønderjyllandVejleVestsjællandViborg Hvilken (ny) kommune holdes turen i * Nærmeste større by * Tidspunkt: Start * ---05.0005.3006.0006.3007.0007.3008.0008.3009.0009.3010.0010.3011.0011.3012.0012.3013.0013.3014.0014.3015.0015.3016.0016.3017.0017.3018.0018.3019.0019.3020.0020.3021.0021.3022.00 - Slut * ---05.0005.3006.0006.3007.0007.3008.0008.3009.0009.3010.0010.3011.0011.3012.0012.3013.0013.3014.0014.3015.0015.3016.0016.3017.0017.3018.0018.3019.0019.3020.0020.3021.0021.3022.00 Mødested - vælg et entydigt mødested, der kan beskrives i få ord (max. 50 tegn) * Mødested - udpeg på kort - Se video hvordan du gør! Åben Google Maps Breddegrad: Længdegrad: Er der mulighed for offentlig transport janejved ikke Hvis ja, beskriv gerne med hvilken bus eller lignende: NB! I programmet for De Vilde Blomsters Dag, som udkommer i maj, vil der stå et generelt råd om fornuftigt tøj til turene. Gummistøvler skal kun afkrydses, hvis det er en vådbundslokalitet. Skal der medbringes gummistøvler janej Skal der medbringes forfriskning janej Organisation Hvis du samarbejder med en organisation på turen (f.eks. en kommune, DN, skovdistrikt el. lign), og denne organisation skal nævnes i takkeomtalen i programmet for De Vilde Blomsters Dag, skriver du det her. For turene gælder, at der skal stå en turleder med navn på i programmet. En kommune, et skovdistrikt, en naturskole eller lignende ikke kan stå nævnt som arrangører, men nævnes i programmet som samarbejdspartnere. Samarbejdsorganisation Skriv teksten på billedet (for at vi undgår spam):